27.05.2011

Thank God It's Friday

Siden denne bloggen først og fremst er for dagene før og når jeg er kommet i Cambridge, blir jeg ikke å blogge så veldig mye før det nærmer seg! Men litt blir det selvfølgelig, og hvis du har noen spørsmål til meg så er det bare å kjøre på : )  Jeg må bare si at jeg gleder meg utrolig mye, dette blir en opplevelse som jeg vil huske resten av livet! Og jeg lurer veldig på hvordan vertsfamilien min blir, siden de tross alt får betalt for å ha meg der. Men selvfølgelig finnes det jo de som ikke gjør det for pengene, så vi får se hvordan det går. Det blir utrolig spennende å se hvordan basketballmiljøet er i Cambridge, og jeg håper at det også kan hjelpe meg litt å komme inn i det sosiale miljøet! Skal du på utveksling? Hva er dine forventninger?

95b643fe9ee85424f048a27b22db0e88f6526a16_m_large
Katy Perry - Last Friday Night

Bilde: whi 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...