08.06.2011

Bring me up

Nå er det bare 6 dager igjen til jeg reiser til Tenneriffe! Gleder meg skikkelig mye! Egentlig så burde jeg begynne å pakke med en gang, for jeg er så treeg. Men nei, jeg utsetter det litt til. Til mandag... Jeg er veldig flink til å utsette ting.
Jeg kommer sikkert til å gå rundt hele ferien og tenke på Cambridge, men med god grunn da! Det er faktisk kjempemye som jeg gleder meg til nå, og jeg elsker det! Men samtidig er jeg litt redd for å få for høye forhåpninger, hvis det ikke blir slik jeg hadde tenkt. Likevel er det vanskelig å stoppe hodet fra å tenke og forestille seg ting. Akkurat som det er vanskelig å få en sang ut av hodet når du har fått den på hjernen! Hjelp, jeg tror jeg kreperer, har nemlig denne sangen på hjernen:


Alexandra Stan - Mr. Saxobeat


Det verste er jo det at hun bare sider de samme setningene om og om igjen, så jeg kan jo teksten, og da klarer jeg ikke å la være å synge. Hva skal jeg gjøre?

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...