31.08.2011

Flyreiser og ferier

Nå er det akkurat TI DAGER IGJEN! Og her sitter jeg og blogger i norsktimen, fordi læreren vår rett og
slett bare forvirrer meg enda mer i stedet for å lære meg noe, da leser jeg heller selv!
I går tok vi vaksine mot hjernehinnebetennelse, og jeg følte meg skikkelig dårlig hele dagen etterpå. Trodde jeg skulle krepere eller noe. Men her er jeg, i live, haha. Og jeg trenger ikke å bekymre meg om hjernehinnebetennelse mer!

Tumblr_lpojjvquip1qc0ckqo1_400_large
//whi

Vi har forresten fått vite når flyet går;

Lørdag 10. september tar vi fly fra Tromsø kl. 08.30
og vi er fremme på Gardermoen kl. 10.20.
Videre går flyet fra Gardermoen kl. 15.10
og er fremme på Heathrow kl. 16.30.

Etter det skal vi ta buss inn til Cambridge, og det vil ta ca 2 timer. Vi er framme i Cambridge ca kl. 20.00, sa læreren vår. Med andre ord en lang reisedag, med mange timer venting på Gardermoen! Jeg må huske å ta med meg noen filmer, og så blir jeg helt sikkert å bruke mye tid på Tax Free..

Vi har også fått vite når feriene våre er!
Høstferie:  24. - 30. oktober
Juleferie:  16. desember - 3. januar
Vinterferie:  13. - 19. februar


Meg og Tonje, to jenter som er skikkelig klare for England!


The Soft Pack - Answer To Yourself

1 ord:

Unknown sa...

Æ E KLAR!!!
men har ikke bynnt å pakke enda... :P

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...