03.08.2011

Goodbye, hello

Nå er jeg kommet hjem etter 2,5 fine uker i Bodø og Sverige, de gikk jammen meg fort! Men nå kjenner jeg at det er litt deilig at ferien snart er ferdig, for jeg er så utrolig spent og gleder meg sånn til å dra til Cambridge! I dag er det bare 38 dager igjen... Helt uvirkelig. Selv om jeg kommer til å savne familien og vennene mine utrolig masse, kjenner jeg også at nå er jeg klar for å dra, klar for å oppleve noe nytt! Det er først nå det begynner å synke inn for mamma at jeg faktisk skal dra og være borte i 9 måneder, og hun er nok ganske trist på grunn av det. Men det er vel igjen ganske normalt, jeg er jo det eldste barnet; den første som drar. Jeg tror det faktum at jeg kommer tilbake igjen om ikke så alt for lenge hjelper litt på, da. Forhåpentligvis.

I går dro jeg og søsteren min på en fin sykkeltur til ei strand. Resultatet? Masse rare bilder... haha.





Fjortizz..

2 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...