14.08.2011

This has got to be the good life ♥

Har nettopp kommet hjem fra en fantastisk hyttetur med jentene mine! Det var utrolig gøy, og det var supert å få ha litt tid med bare dem, det er veldig lenge siden vi har gjort noe sånt! Både jeg og Ellen drar til Cambridge neste år, og jeg vet at vi begge kommer til å savne Kjærsti og Silje (og alle dere andre også, SELVFØLGELIG) utrolig mye, jeg trengte iallefall denne turen noe sinnsykt, og jeg blir så trist av å tenke på at om en måned så er vi ikke her; da er det mange kilometer med vann mellom oss. Jeg har rett og slett ikke lyst til å tenke på det. Dessuten er det jo fortsatt noen uker igjen; disse skal jeg nyte for fullt! Tusen takk for at dere er så fantastiske, jeg elsker dere! ♥
Kjærsti, Silje, meg, Ellen :) 
A hug is worth a thousand words. A friend is worth more   



OneRepublic - Good Life

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...