28.09.2011

Basketball og røde negler

Dagen i dag var utrooolig varm, men det var sykt deilig! Forsov meg i morges, så jeg spurtet på sykkelen til skolen, kom dit sånn passelig deilig svett og hadde et par timer matte med min favorittlærer Shahid, har han i matte og fysikk. Og han er skikkelig flink, forstår så bra når han forklarer!

Tumblr_lrijrteq2z1r3np88o1_500_large

Etter det spiste vi lunsj, og så dro jeg og Ellen og trente på treningssenteret på skolen siden vi hadde en utrolig lang pause. Når vi var ferdige å trene gikk vi forbi gymsalen på skolen, og der så vi at det var basketballtrening (for gutter). Jeg tror vi begge følte at vi savnet basket, at vi lengtet etter å spille igjen, så vi gikk og spurte treneren om det var noe jentelag i basket, men han sa at foreløpig var vi de eneste som hadde vist interesse, og han trengte et helt lag for å starte med treninger. Men vi fikk skrive opp navn og nummer på en liste, og vi skrev også Tonje på siden vi visste at hun hadde lyst, så da var vi allerede tre stykker av fem nødvendige.

15017_386739335641_572230641_4021206_2729600_n_large

Så hadde vi et par timer engelsk, og etter det dro jeg og Ellen hjem til Lisa for å skifte klær og legge fra oss tingene, før vi tok bussen til byen for å møte de andre jentene i klassen. Vi hadde det veldig koselig, og jeg klarte til og med å la være å shoppe (må spare penger), så  det var jeg fornøyd med. I tillegg så fikk vi Nora og Lisa til å bli med på basketlaget, så nå er vi jo faktisk et helt lag! : D Så dro vi hjem, eller, jeg måtte innom skolen og hente sykkelen, og så syklet jeg hjem alene i mørket, men dette gikk altså helt fint. Men jeg må innrømme jeg var litt nervøs til tider. Bare litt, altså. Jeg så Karlsvogna, og det gjorde meg skikkelig glad! Og nå ligger jeg på senga hjemme og slapper av, drikker te, lakker neglene røde og skal se på 90210. Yay!

Tumblr_lrzpymodpi1r02vofo1_500_large


Stereo Hearts - Gym Class Heroes

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...