22.09.2011

Cool story, bro

I dag sto jeg opp alt for sent, hev på meg noen klær, syklet som et lyn til skolen og kom akkurat tidsnok til engelsken.

Bike-blue-cute-grass-green-favim.com-151551_large

Så hadde jeg engelsk i to timer, spiste lunsj, kjøpte masse usunt, dro hjem til Ellen, spiste masse usunt og lo så mye at jeg fikk vondt i magen og nakken.

550366-7-1315596413603_large

Etter det måtte vi skynde oss til skolen for å rekke fysikktimen, og i timen så lo vi enda mer og fikk til og med læreren til å le, vi løste fysikkoppgaver som skikkelige eksperter og før vi visste ordet av det var klokken fem og det var tid for å dra hjem.

Tumblr_lqyrozliox1qefbemo1_500_large

Jeg syklet hjem, spiste fish & chips som vmor hadde laget, slengte på meg joggebuksa og la meg på senga med min kjære pc og herlig musikk. Og så kom jeg på at jeg hadde lekser.

469879-9-1316374092489_large

Denne ungen var veldig søt.

Tumblr_lml3zqtvwg1qk8rfao1_400_large

End of story.

Bilder: weheartit.com

Er det noe du ønsker jeg skal skrive om på bloggen? Spørsmålsrunde? Bare å si i fra, blir kjempeglad for tips og kommentarer! : )

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...