15.09.2011

Det nye huset + my lovely host mom

Jeg bare elsker vertsmoren min mer og mer! Hun er utrolig koselig, lager fantastisk mat, og har bare så utrolig masse positiv energi! Helt motsatt av min forrige vertsmor... I morgen skal hun lage Chili con Carne, som er en av favorittrettene mine! YAY! Og vet du hva? I dag hadde hun vært på butikken, og kjøpt 8 (ÅTTE!!) forskjellige frokostblandinger til meg, fordi hun ikke visst hva jeg likte.. Jeg bare tenkte "oh my GOD" (ja, har begynt å tenke på engelsk nå også, haha), og jeg ble jo kjempeglad, men jeg vil jo samtidig ikke være til for mye bry! Og jeg har sagt til henne at jeg liker det meste, jeg spiser egentlig all mat, men likevel så spør hun meg hele tiden og er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra! (noe jeg forøvrig også har det, STORTRIVES!)
Har forresten bevis:
















Og her er nede-etasjen av huset, litt dårlig kvalitet/mørkt siden jeg tok det nå på kvelden, når de hadde lagt seg.. Hehe, tør ikke gjøre det når de er her! Oppe er det egentlig ikke så mye å se, bare deres soverom, og bad/toalett.

Kjøkkenet

Hun er faktisk utdannet til å bli kokk, sjekk den ovnen! MEEGA

Stua, og til høyre ser dere altså den nye senga til Harry, min vertsbror på 5 år. Han ville ha den kun fordi den hadde hjul på seg! x)

Den deiligste sofaen EVER!

Gangen (inn til venstre er mitt rom, til høyre kjøkkenet, bak meg stua og opp trappa er, vel, overetasjen!


1 ord:

Hanne i California sa...

SV: Ja veet, bynne sånn smått å skjønne det no, og æ har vært her i en måned!
så bra at du fikk bytta familie, den forrige hørtes ganske tvilsom ut... kos dæ videre og blogg masse!! :D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...