12.09.2011

Update! Huset


Nå har jeg nettopp fått internett på pcen, og da tenkte jeg at det var på tide med en liten update!

Da vi kom fram med bussen på lørdagen i Cambridge, ble vi møtt av vertsfamiliene våre. Jeg var den aller første til å bli tildelt familie, og dermed også den første som dro derfra. Jeg var skikkelig nervøs, men det var egentlig ganske lett å prate med vertsforeldrene mine (skal skrive et eget innlegg om dem etterpå), og vi snakket om familien deres, Cambridge, busstopp og områder her, og jeg fortalte litt om meg selv. Til slutt kom vi fram til huset, og jeg må si at jeg egentlig ble litt skuffet. Jeg mener, utenpå var huset skikkelig typisk engelsk; mursteinhus med en knøttliten parkeringsplass foran og en hage i bakgården. Men inni huset var alt bare så utrolig lite. Det var som om alt bare var presset sammen etter beste evne, rommene er smale og lange og jeg føler rett og slett at jeg ikke kan bevege meg rundt  her. Nede er gangen, kjøkkenet, stua, et bad og soverommet til foreldrene, og oppe er et til bad (disse er veldig små, altså), rommet mitt, rommet til sen eldste søsteren og rommet til de to yngre søstrene. Trappa tar jo halve huset, i tillegg. Vi er altså nå seks stykker i et hus jeg ville mene passer bra til en person, muligens to. Rommet mitt er veldig lite, men det er jo levbart her. Tror jeg...
Noen bilder av huset og rommet mitt;

Tonje, Nora og Ellen (når ikke vertsfamilien var hjemme)

Kjøkken

Spisestue
































Mitt rom..

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...