23.09.2011

Update! Skolen -- oppdatert

Tenkte jeg skulle fortelle litt om den digre skolen jeg går på! Det er mange forskjellige blokker, og hele skolen er nesten som en labyrint føler jeg. Det er tre kantiner så vidt jeg vet, spa, treningssenter, frisør, reisebyrå, og sikkert masse annet som jeg ikke vet om enda. Vi har timer i blokk E for det meste, men fysikk har vi i D og E, og kjemi har vi i blokk D. Så som du ser må jeg gå gjennom nesten hele skolen for å komme til klasserommet! Går jeg i normalt tempo tar det 10 minutter..
Skal ta flere bilder rundt på skolen når det ikke er så mange folk her!

Dette er skolen;

(blokk G og J er bygget etter dette bildet er tatt, og blokk J er diiger! har ikke sett halve skolen selv enda..)
























Den ene kantina

Tonje, Julie og Elisabeth

Hamburgeer : D



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...