13.10.2011

Jeg savner...

Er det noe jeg virkelig savner med Norge så er det det gode springvannet (kommer aldri til å klage over det igjen!) og Mydlands pølser. Haha, det høres skikkelig merkelig ut, men vannet her i England er rett og slett utrolig stygt, og pølsene er helt grå og smaker som dritt. Jeg aner ikke hvordan de klarer å spise det! Og så savner jeg grovt brød, HJEMMELAGET av Tore! Lever på halvgrov loff som ikke er noe mettende, når jeg kommer hjem til jul får jeg hamstre brød og ta med tilbake! Og mammas hjemmelagde pizza, jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal klare meg et helt år uten den. Ellers er jo maten helt grei, men annerledes, helt klart. Og mye mer usunn. Jeg sier bare; ta med en trillebår til flyplassen!

nam.... :S



Her er forresten adressen min hvis du har lyst til å sende noe til meg! Alt tas i mot med et stooort glis! :D

EDIT: Fjernet, siden jeg har endret adresse.. :)

Tumblr_lst4vzhk6e1qe5hqio1_500_large

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...