21.11.2011

Lese lese lese

Det hadde visst vært en slags misforståelse med kjørelæreren min og byrået, og han var visst allerede fullbooket denne uken, så min første kjøretime er flyttet til neste mandag! Litt skuffende, men det går jo bra!
I dag har jeg kjøpt meg teoribøker også, så da er det bare å sette i gang og lese! 500 sider som skal pugges før jul, can't wait! Men samtidig vil jeg bli ferdig med teoritesten så fort som mulig, og hvis jeg tar den før jul så er det ikke krise om jeg feiler, jeg kan ta den på nytt etter jul. Nå får jeg jo også lest litt mer teori før kjøretimen, kan være et pluss!

Måtte sensurere kjørebeviset mitt litt.. :)



Kjøpte Isklar på Boots!



















































Se på dette forresten! Kjempekult! Hit skal vi om et par uker!

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...