18.11.2011

London og Lautner

Ja, da var helga endelig kommet og jeg ligger og slapper av, og prøver å lade opp til i morgen. Da skal vi nemlig til LONDON, og jeg vet at når dagen er omme kommer jeg til å krasjlande i senga mi igjen. London er en utrolig fin by, men en utrolig STOR by også, som sluker energien din opp med et overraskende tempo. Kunne sikkert bodd der i flere år uten å få utforsket hele byen. Gleder meg så mye til å dra på den julemessa, og faktisk snakke med andre norske folk! Engelsklæreren vår er jo helt på trynet noen ganger, i dag sa han at han helst ikke ville at vi skulle dra dit, fordi vi kom til å "ruin the surprise". Vi skal nemlig dit på 17.mai, og det er jo HELT det samme som jul, ja... Enough said. Vi drar uansett. Han nekter oss heller ikke.



Filmen i går var veldig bra, men langt i fra så bra som boka. Dessuten ble veldig mange detaljer kuttet bort, så hvis man ikke har lest bøkene så blir man nok å slite med å følge med, tror jeg. Men samtidig så tror jeg de fleste som ser filmene har lest bøkene, er nok derfor interessen er så stor. Jeg mener, selve filmene er ikke akkurat de beste du kan komme borti, men når du vet historien bak så er det annerledes. Ja, hør på meg, høres jo ut som en skikkelig kritiker her altså... Jeg er altså blant de som liker bøkene, men ser filmene fordi jeg vil se historien på en annen måte. Don't shoot me, det er helt greit for meg om du er en hylende og skrikende Twilight-fan altså, jeg sier ikke at det er noe galt i det. Dessuten er jo Taylor Lautner et stort pluss... Jeg synes uansett anmelderen i Nordlys var urettferdig med terningkast, selv om det ikke var en toppfilm så fortjente den heller ikke 1. Du kan jo lese anmeldelsen selv, hvis du ikke allerede har gjort det, og få deg en god latter! Hysterisk morsomt skrevet, uansett hvor "usaklig" den var!

Fine julelys og fine jenter! 

Klar for film!

Meg og Ragnhild!

Julianne med kjekkas!  (Foto: Elisabeth)

Lisa, Julie, meg, Elisabeth, Ragnhild, Julianne :))  (Foto: Elisabeth)

Grafton pyntes til jul! (Foto: Elisabeth)

Gleder meg skikkelig til å få sett julelysene i gatene i London, har hørt de skal være skikkelig fine! Satt akkurat kameraet på lading, så det blir masse bilder! Og hvis det er noe du ønsker deg i julegave fra London, er det bare å si i fra, men du må gjøre det nå! I morgen klokka 9 går toget... Litt surt å måtte stå opp så tidlig i helga, men det gjør ingenting, vi får jo hele dagen i London! :D

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...