30.11.2011

Shop till you drop



Fint vær i dag!



























































I pausen i dag dro jeg og Tonje til byen for å se etter julegave til moren hennes, før vi dro på Subway og spiste.
Tonje gikk jo selvfølgelig amok med kameraet mitt, noe som resulterte i en mengde relativt merkelige bilder. Orker ikke å legge alle ut på bloggen, tror hun tok 100 bilder...




Kjekk engelsk gutt, stakkars fyr ble skikkelig zoomet inn!
























































Nå pågår det streik her i Cambridge, så når vi var i byen kom det plutselig et laangt protest-tog gående, med
folk som ropte og hadde faner og hele pakka. Føltes jo nesten som 17. mai! hehe..

































Etter det dro vi på skolen igjen, hadde engelsk, veldig morsomt altså! Nedenfor får du en guidet mini-tur med Ida the expert rundt på skolen, på vei til timen!


Bleik? Nei, ikke i det hele tatt...


Vi møtte Ane på vei til skolen!

..ja... fint.. men iallefall, dette er utenfor skolen, der vi går inn!




































TYDELIGVIS har NOEN tatt snikbilder i timen, ja. Her er iallefall oss uheldige som måtte være med i en stave-konkurranse som Douglas hadde i timen... GØY. nei.


Flott julegenser, ikke sant?? JULESTEMNING!

Julie og Ellen!

Konsentrert...

Lisa og Alessandra (Lisa du er så vakker<3)














































































































































Så dro vi sammen med Lisa og Ragnhild til byen, igjen!
Denne gangen var vi på Primark og Grafton centre, og vi FILMET til og med! Så forvent en film fra det her på
bloggen i nærmeste framtid, mest sannsynlig i morgen! Hehe, min første videoblogg, på en måte... Fikk kjøpt litt
flere julegaver i byen (her går det unna!) pluss en veske til meg selv, og mandariner! Mandariner = julestemning.
Jeg hadde satt sekken og sykkelen min hos Tonje og Ragnhild, så jeg kunne ikke ta bussen hjem fra byen.
Først måtte jeg hjem til dem, og så måtte jeg sykle hjem. Jeg fikk låne Northface-bagen til Tonje, så jeg fikk
stappet alt (sekken + det jeg hadde kjøpt) oppi der. Vi prøvde å veie den; den veide IALLEFALL 15-16 kg.
Helt sykt. Og jeg kom meg hjem, med det var utroolig tungt. Never again.
BTW: var skikkelig mange bilder av meg her på bloggen i dag, overraskende mange faktisk, og det er altså da fordi Tonje tok
de fleste bildene! Så takk Tonje, for at du lar mine lesere få se den vidunderlige (les: ironi) personen bak bloggen!

TAN <3




SHOCKED og happy Ragnhild i bakgrunnen!

Tonje klistret et Skittles-klistremerke i panna mi... TAKK


1 ord:

Unknown sa...

Værsågod!
Men jeg trudde ikke det var så mange bilder...hmmm! jaja :D ikke mitt kamera!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...