11.12.2011

Home.

Tonje overnattet hos meg hele helga siden vertsfamilien min var borte, og vi har hatt det kjempekoselig med
både grøtlaging, film og gaveinnpakking! Det var deilig å bare kunne slappe av, og lade opp litt. Nå er det
bare en uke igjen, gleder meg så utrolig mye! Alt jeg vil er å dra hjem nå, håper neste uke går kjempefort!



Middag nr2


Min julekalender ! (har ikke vunnet noe enda..)


























































Neste onsdag skal jeg og Tonje unnagjøre den siste julegavehandlingen, og jeg må få kjøpt mer gavepapir!
Overvurderte visst lengden på forrige rull... I morgen er det kjøretime, tror det blir siste før jul. 
Nå skal jeg se litt blåfjell, har fortsatt noen episoder igjen! Så skal jeg komme tilbake for fullt med blogginga til uka.. :)

PS! Er med på flere julekalendere på nettet, hvis du har lyst til å vinne noe kan du jo sjekke dem ut!
Gjerrigknark (som også har liste over mange flere kalendere)

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...