15.12.2011

Pakking og innpakking

Skoledagen fikk en ganske så super avslutning når jeg fikk vite at jeg får 6 i fysikk dette halvåret! Gjett hvem
som er fornøyd! Heller ikke så ille med 5 i R1-matte, nå kan jeg dra hjem med god samvittighet! hahaha

9694_111-marykatenashley_large

Nå sitter jeg her på rommet og prøver å pakke, takk Facebook og Blogger for at dere hjelper så mye til
med konsentrasjonen... Har så utrolig mange gave som skal pakkes inn, og så må jeg jo få alle tingene ned i
kofferten, så jeg burde egentlig bare starte med en gang! men ikke med eeeen gang..

392141_218746521532731_126894987384552_498880_962549149_n_large


I dag på treningssenteret så var det et program om Katy Perry på TV'en og det måtte jeg jo selvfølgelig se
på! Elsker henne, hun lager så bra musikk og er ganske så "down to earth" etter min mening iallefall. Tida
gikk kjempefort, og jeg merket ikke engang at jeg var ferdig med runden min på ellipsemaskinen, jeg
fortsatte på den en lang stund etter! Gottalove Katy!
Digger denne musikkvideoen, hver gang jeg har sett den sitter jeg igjen med en sånn rare følelse... Den er
veldig touching. En vakker historie.

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...