05.01.2012

Please, do not obstruct the doors

Da var jeg tilbake igjen, etter en lang reise med dårlig luft på fly, undergrunn, irriterende heiser på
undergrunnen(PLEASEDONOTOBSTRUCTTHEDOORSPLEASEDONOTOBSTRUCTTHEDOORSP
LEASEDONOTOBSTRUCTTHEDOORSPLEASEDONOTOBSTRUCTTHEDOORS) og 50 minutter
ståing på toget fra London til Cambridge! Egentlig var det ganske godt å komme tilbake, kjenner at jeg føler
meg mer og mer som hjemme. De 4.5 månedene som er igjen kommer til å gå fort! På en måte kjennes det
nesten ut som om jeg aldri dro herfra, men samtidig føles det som om jeg har vært borte utrolig lenge. Rart,
vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Uansett er jeg jo glad for at jeg ikke fikk en skikkelig nedtur-følelse
som jeg har hørt at mange får. Men så har det jo ikke gått så veldig lang tid heller, da.

Lana Del Rey - Video Games


Jeg har hatt et par fantastiske uker sammen med familie og venner, og det var herlig å se Tromsø igjen, men
det var ganske mørkt der oppe, så jeg gikk hele tiden rundt og følte meg sånn halvveis i koma. Derfor var
det så veldig deilig å komme hit til litt lys igjen, er med en gang mye mer opplagt! ..men jeg gruer meg til
prøvene som kommer nå neste uke. Egentlig var det meningen at jeg skulle ha prøve mandag, tirsdag og
onsdag (kjemi, fysikk, matte), og jeg har gått og gruet meg til det, men fysikk/mattelæreren vår Shahid er så
grei at han flyttet fysikkprøven! I dag i fysikken sa han bare at "nei, det går bra, jeg sier i fra, vi tar det om et
par ukers tid". Sykt herlig. Vet ikke hvordan det blir med matte, men vi har iallefall kjemiprøven nå på
mandag så da er det bare å lese i vei... Snart....































I dag pratet Tonje og Ragnhild om at de skulle dra og ri i helga, fordi de føler at vi ikke gjør noe nytt og gøy
og sånn i helgene, vi bare daffer rundt og sover og gjør rett og slett ingenting, og det er jeg helt enig i! Men
jeg ville ikke være med å ri, for jeg er rett og slett ikke så begeistret for hester. De har skumle øyne, og er så
store.. Som Sherlock Holmes sa; "A horse is dangerous at both ends and uncomfortable in the middle". Jaja,
kanskje jeg blir med for å se på iallefall!


//google images

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...