24.02.2012

Donasjoner godtas med stor takk!

Jeg har så utroolig lyst på et nytt kamera; Fujifilm X-S1. Det skal visst være utrolig bra, og jeg har lyst til å
investere i et bedre kamera enn jeg har nå, selv om det jeg har funker til hverdagslig bruk. Jeg er nemlig
veldig glad i å være "hobbyfotograf", ta bilder av natur og diverse motiver. Jeg har gledet meg utrolig mye til
at det skal bli sommer og varmere, da elsker jeg å gå ut og ta masse bilder! Dette kameraet koster ca 5000
kr, som egentlig ikke er noe i forhold til speilreflekser; og det trenger heller ingen ekstra objektiver. Likevel
er det like bra og kanskje til og med bedre enn mange dyrere speilreflekser. Men så er spørsmålet: har jeg
råd til det? Jeg er så usikker, for egentlig vet jeg at jeg kan kjøpe det, men så er det jo andre ting jeg kunne
brukt pengene på i stedet.. Tror ikke jeg kommer til å angre på det om jeg kjøper det. Jeg har sett bildene
som Tonje tok med dette kameraet (faren hennes har det) og de ble utrolig bra. What to do?



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...