21.03.2012

Basselusker

Status i dag: syk. Jeg har blitt forkjølt, tror jeg.. Halsen er skikkelig sår, som rett før man får en skikkelig
knall forkjølelse, og hodet føles helt rart. Yay. Og jeg som hadde tenkt å trene i dag og greier..


Føler at jeg blir så lett syk her i utlandet. Det er jo sikkert fordi jeg ikke er vant til alle bakteriene og sånn
som de har her. Jeg føler at jeg blir helt utslått av en liten forkjølelse, og det er jo ikke sånn det skal være.
Nå har det jo dessuten begynt å bli varmere her, så jeg skjønner virkelig ikke hvor denne forkjølelsen
kom fra. Håper den forsvinner FORT! Hater å være syk. Å være syk betyr at man egentlig ikke kan
gjøre noe som helst. Man blir som en zombie. Zombie-Ida. I tilfelle jeg plutselig faller sammen eller råtner;
det har vært hyggelig å blogge for dere.

Men dette blir iallefall bra! Jeg og Ellen skal på Train-konsert 3. mai hvis vi klarer å bestille billetter, det
har vært litt problemer med å få det til... Men det klarer vi!

 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...