22.04.2012

Another day in Cambs

Siden jeg ikke har så veldig mye å blogge om for tiden, tok jeg med meg kameraet når jeg og Julie var i byen i
går, så jeg iallefall hadde noen bilder å poste!
Byturen var som alle andre byturer; vi kjøpte det vi trengte, og så gikk vi rundt og kjøpte litt ting som vi ikke 
trengte! Og så tok vi en tur på Starbucks, siden det var en halvtime til bussen vår gikk. Jupp jupp, spennende!
Elsker at det har begynt å bli grønt her borte nå, sommerfølelse! (bortsett fra alle de millioner av
"rain showers" vi får hele tiden, PLUTSELIG så bare pøser det ned! Da er det bare å søke dekning...)
Nå er det bare 6 dager til mormor og søsteren min kommer! Gleder meg :)
























Rar buss...



































Moten i England for tiden.. Det kan jo være kult på enkelte personer med gammeldags stil, men jeg
synes at det som oftest ikke ser helt bra ut på de som ikke får helt til å kjøre stilen.. Men så er jeg jo sånn
sett ikke veldig fan av denne typen klær!





























Kjøpte meg en ekstern harddisk, for jeg trenger virkelig å sikkerhetskopiere bildene mine!

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...