30.05.2011

Be prepared...

Hvis du er interessert i bra musikk, burde du følge med nå. Her kommer nemlig det som jeg kategoriserer som verdens beste band, og det er neimen ikke dårlig! Du har sikkert hørt om dem før, og har du ikke det, så shame on you! Bandet heter
THE WOMBATS 
og består av tre medlemmer;

Matthew Murphy som synger, spiller gitar og keyboard (fra Liverpool, England)


Dan Haggis som spiller trommer og korer (fra Liverpool, England)


Tord Øverland-Knudsen som spiller bass og av og til synger (fra Elverum, Norge)
Tord Øverland Knudsen spiller bass i det britiske bandet The Wombats.

De har spilt inn to album; 
The Wombats Proudly Present: A Guide to Love, Loss & Desperation - 2007
The Wombats Proudly Present This Modern Glitch - 2011

Jeg synes personlig at det andre albumet deres er best, og jeg klarer rett og slett ikke å slutte å høre på det! Hvis du er så lur at du nå velger å sjekke ut dette albumet, bør du legge merke til sangene Jump Into the Fog, Our Perfect Disease, Techno Fan, Tokyo, Walking Disasters, 1996... og ja, rett og slett alle sangene! Hjelp, jeg er helt hekta. The Wombats, jeg elsker dere. 

Og jeg lover deg; du VIL høre dette albumet!




Enjoy.

1 ord:

Stine i England 11/12 sa...

Så artig- du skal bo i Cambridge!! Jeg kommer til å bo ganske nærme der :)

Og enig, de er virkelig det beste bandet! Har nesten hørt i stykker Jump into the fog og Tokyo. Ahh, de er så flinke.

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...