29.05.2011

Today I don't feel like doing anything

Nå på onsdag er det møte om Cambridge, og da får vi forhåpentligvis vite nøyaktig avreisedato og kanskje, kanskje får vi vite vertsfamilier. Men jeg tviler, vi får nok ikke vite det før etter sommeren... Det skal være noen elever der som var i Cambridge i fjor, og det blir spennende å høre hva de sier om utvekslingsåret!

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til ferie, sol, sommer og kos! Bare 15 dager igjen, og så er jeg i Tenneriffe! Nå er det tre år siden sist jeg var på ferie med familien, så jeg er rimelig klar for syden!



2 ord:

waterlass sa...

Klart det, Ida Marie! :D Linker deg også jeg! Hvilken organisasjon reiser du med? :)

waterlass sa...

ahaaaaaa! ;)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...