02.06.2011

Hello dream

Nå er det akkurat 100 dager til jeg sitter på flyet, på vei til en ny plass, med annen kultur og andre skikker. Jeg kommer helt sikkert til å være et nervevrak, og få helt hetta, både på grunn av spenning og nervøsitet. Nervøs er jeg sånn sett nå også. Men så gleder jeg meg så utrolig mye samtidig! Som vi pleide å si på barneskolen; jeg grugler meg! haha.
100 dager kommer til å gå fort, så utrolig fort. Plutselig er dagen kommet. Men jeg prøver å ikke tenke alt for mye på det, jeg hadde kommet til å gjøre meg selv gal. Jeg har så mange nye og rare følelser, jeg vet rett og slett ikke hva som skjer med meg. Jeg bare sier til meg selv at "dette året kommer til å bli fantastisk!"

Tumblr_llqbypthcu1qdt1tdo1_500_large

Jeg ble skikkelig glad når jeg hørte at vi drar den 10. september. Da får jeg nemlig sett KONSERT MED THE WOMBATS den 24. september i Cambridge!! Det er helt utrolig, de kommer faktisk dit! A dream come true. Makes me go crazy.


The Wombats - 1996

Bilde: whi



2 ord:

Stine i England sa...

Har the wombats konsert da?! Da må jeg nesten kanskje bare komme;))!!

Ida Marie V. Bosch sa...

Gjør det du! :D her kan du se når og hvor de har konserter: http://www.thewombats.co.uk/live.htm

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...