17.07.2011

Hello world

Nå er jeg kommet hjem igjen, og har fått stabilisert meg litt etter reisen. Det er nemlig veldig tungt å reise lenge, som du sikkert vet! Dagen vi skulle reise måtte jeg stå opp klokken fire, vi kjørte til flyplassen klokken fem, og klokken sju gikk flyet vårt til Gardermoen. Framme der fem timer senere, og så var det bare å sitte der i seks timer før flyet gikk hjem til Tromsø. Hjemme klokken åtte. Puh. Men det var jo en fin ferie, så jeg skal ikke klage. Selv om tre uker tett på familien kan gjøre en sprø til slutt. For å si det sånn; det var godt å komme hjem igjen, særlig siden den deilige senga mi sto og ventet på meg.

Jeg har skrevet om selve oppholdet på Tenerife her, hvis du er interessert i å vite mer! ;)

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...