29.09.2011

Hot stuff

I dag var det faktisk latterlig varmt ute, og det var helt herlig! Det var sydenvarme, er sikker på at det var nærmere 30 grader, og i morgen skal det visstnok bli enda varmere! Men det var samtidig utrolig slitsomt å sitte inne på klasserommet i den stekende varmen, uten aircondition og med vinduer som bare kan åpnes litt på gløtt, holdt på å krepere! Etter de to timene med engelsk var det bare å løpe ut i sola, ta bussen til byen og sitte i en park sammen med Ellen, Elisabeth og Lisa og spise jordbær og Ben & Jerry's -iskrem.


























Men så måtte vi selvfølgelig tilbake til virkeligheten; FYSIKK. Ellen og jeg tok bussen tilbake til skolen, og vi overlevde overraskende nok en og en halv time med fysikk, selv om det var enda verre på klasserommet.
På en måte gruer jeg meg litt til i morgen; det er IKKE noe gøy å holde på å besvime i timen. Jeg hadde til og med bare shorts og en topp/singlet på, likevel var det så varmt. Etter timen syklet jeg hjem, for vertsfamilien min skulle grille og jeg var uansett så sliten at jeg ikke orket å være med de andre til byen en gang til, denne gangen hadde jeg dessuten med meg en tung sekk og en sykkel som jeg måtte ha hentet etterpå.

Så nå ligger jeg altså på senga og hører på musikk, mens en vifte som vertsmor satt inn til meg blåser deilig kald luft ut i rommet og på meg. Livet er herlig.

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...