30.09.2011

Sol, spa og sjokolade

Akkurat nå er det 28 grader ute her i Cambridge, mens det er 8 grader i Tromsø! Skikkelig herlig å ha sol og flott vær, særlig siden venner og familie sitter hjemme og har det kaldt og vått! Jeg klarer rett og slett ikke å fatte hvor varmt det faktisk er her! Vi må bare passe på å nyte det mens det varer, for det er visstnok ikke vanlig at det er så varmt her på denne tiden av året. Men i april/mai skal det i følge læreren vår bli supert vær!


Sånn ser det tydeligvis ut på Market Square i sentrum, live cam!

I dag prøvde jeg og Tonje noe nytt; SPA! Vi fikk ansiktsbehandling, og det var sinnsykt deilig! Vi fikk rens, skrubb, maske og krem etterpå, og underveis fikk vi massasje, til og med hånd/arm-massasje! Jeg holdt på å sovne under hele timen, tror faktisk jeg duppet av et par ganger. Anbefales sterkt! (til dere andre som er i Cambridge) Vi skulle egentlig betale 25 pund for det, men når vi kom ned og skulle betale, sa de at vi fikk studentrabatt! Så da betalte vi bare 18,75 pund (=170 NOK), utrolig billig!

Face-mask_large

Senere i dag skal jeg til sentrum og møte onkelen min som egentlig er i London med jobben, han kommer innom Cambridge i dag! Vi skal spise middag, det blir koselig! Har ikke sett han på veldig lenge. Og i tillegg så har han med norsk godteri, jippi! : D


<3

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...