27.09.2011

I'm such a chicken

I dag når jeg syklet til skolen var det skikkelig tåkete ute, men utover dagen ble det bare varmere og varmere, skikkelig sommervær!

432529418_6bf105c0db_z_large



















Synd at jeg hadde timer hele dagen, fra 9 til 4.30, slik at jeg ikke egentlig fikk nyte godværet skikkelig.. Likevel fikk jeg kjenne varmen litt!

5696686584_b7ee48017d_z_large


Jeg vet ikke om jeg har nevnt det, men vertsfamilien min har altså høns (og en hane), og i dag hadde disse klart å komme seg ut av buret, mens jeg satt og spiste middag (siden jeg kom så sent hjem fra skolen varmet jeg bare opp maten), og de begynte å gå inn i huset (døra ut til bakhagen var åpen). Jeg var helt alene nede i stua, og fikk litt panikk, men jeg klarte å jage dem ut, trodde jeg. De synes visst ikke jeg var så skummel, så de bare hoppet rett på meg for å komme seg inn, så da løp jeg selvfølgelig til vertsmor og fikk henne til å redde meg. Og alt gikk bra til slutt.. Puh, litt action i hverdagen er jo bra, da. Men jeg er ikke så glad i høns, må jeg innrømme.

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...