26.09.2011

Workin workout

I dag prøvde jeg og Ellen treningssenteret på skolen for første gang, og det var helt ok, egentlig! Ikke veldig stort, med akkurat de nødvendige apparatene (men ikke så mange av hvert). Men når vi sto i garderoben og skiftet før vi skulle trene kom en dame og sa at det skulle være brannøvelse klokka to, og det betydde altså at vi bare fikk trent i et kvarter før øvelsen, så vi spurtet opp og varmet opp på en type step-maskin. Så ringte alarmen og vi måtte stå ute i 20 min og da ble jo selvfølgelig vi kalde igjen, men vi bare hoppet på maskinene igjen og trente i 15 min til, og mens vi gjorde det kom jo selvfølgelig en hel klasse som hadde gym og skulle lære om apparatene, så vi trakk oss litt tilbake og prøvde noen av styrkeapparatene, men etter hvert tok denne klassen over hele rommet så vi bare droppet det og hoppet i dusjen i stedet. Vi var uansett fornøyde; det var UTROLIG godt å trene igjen!

Funny-animal-pictures-exercising-hippo_large

Nå holder jeg forresten å laste opp en video av en rundtur i huset mitt på Youtube, den kommer nok i løpet av kvelden, stay tuned..!

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...