24.09.2011

Jogg, Forrest, jogg!

Nå har jeg vært ute og trent for første gang siden jeg kom hit til Cambs, og det var utrolig deilig! Jeg fikk
tankene mine litt bort fra ting, og følte meg så mye bedre etterpå. Først jogget jeg langs veien her oppe (jeg er virkelig på landet!), og tok litt styrketrening etterpå. Gleder meg til jeg skal trene på treningssenteret på skolen på mandag! Er ikke veldig fan av å jogge langs trafikkerte veier, og når det ikke er noen skog tilgjengelig her blir det innendørs trening som frister mest. Så forresten en ganske så uordinær hage jeg jogget forbi, skal ta bilde av den neste gang!
I kveld kommer Tonje, og kanskje Ragnhild på besøk, vi skal lage fajitas og kose oss! Det blir gøy : D

Jeg savner den friheten jeg føler av å jogge i norske skoger

2 ord:

Hanne i California sa...

Sv: Haha, ta med en trailer du! :D
Va forresten og å jogga idag, kult sammentreff lizzm
og heeelt enig, ingenting slår norske skoga..

julie karoline sa...

ååheerre, æ e så enig! æ savne norske trær! har hatt en type "savne-norge-dag idag.... det va litt fælt..

Blir bra me treningssenter! så slepp vi å rulle ut av flyet når vi kommer hjem igjen :D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...