29.10.2011

Caffé Nero og venting

Nå sitter vi på Caffé Nero på Waverly; togstasjonen i Edinburgh. Her skal vi sitte i fire timer til, og så skal hive oss på toget hjem. Toget tar egentlig fem timer, men vi har ett stopp i Peterbourgh, og der må vi vente i en halvtime. Vi skal altså være framme litt over elleve i kveld.. Heldigvis går tiden fort her; det er gratis nett på cafeen og vi har mange filmer vi kan se. Det eneste som er litt kjipt er at jeg har tydeligvis brukt opp alle minuttene mine på Spotify, så jeg kan ikke høre på musikk der... Siden togstasjonen er midt i byen, er Tonje og Ellen gått ut for å kjøpe cupcakes på den fantastiske cupcake-butikken, mens jeg og Nora sitter her og passer på bagasjen. For oss er det egentlig helt greit; vi er veldig trøtte og slitne! En god kopp kaffe gjør jo det hele bedre, da :) Jeg kunne godt ha vært her flere dager, men samtidig blir det godt å komme hjem igjen til Cambridge, vi har jo dessuten en prøve på mandag som jeg må pugge til!

Nooora : D








0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...