30.10.2011

"I want a cross face!"

I dag hjalp jeg vertsbroren min med å skjære ut et gresskar, det var veldig gøy selv om kanskje resultatet ikke ble helt perfekt! Det var da til mitt forsvar første gangen jeg prøvde meg på dette, så det er vel grunnen til at gresskaret endte opp med å se ut som en sur steinbit i stedet for et monster eller hva det nå enn er gresskar skal se ut som. Vertsbroren min Harry tegnet en skisse, og jeg skar det sånn som han ville, og han synes faktisk ikke heller at det ble skummelt nok! Men på den andre siden tror jeg det har den ønskede effekten likevel, jeg er iallefall like redd for steinbiter som jeg er for monstre! Kanskje vi til og med starter en ny trend?
I morgen skal jeg gå "trick or treat" med vertsfamilien, det blir spennende! Harry skal kle seg ut som en "devil"!





































Resultatet!


























0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...