29.11.2011

In maths, you don't understand things, you just get used to them.

Da var en veldig forvirrende mattetime overstått, læreren vår vet virkelig å gjøre enkle ting kompliserte! Og
når man faktisk begynner å forstå litt, så bare sier han noe som gjør at du sitter der som et spørsmålstegn.
For egentlig er det ikke så innviklet, det han vil at vi skal gjøre, men han vet ikke hvordan
han skal forklare det, og da blir hele timen et sabla rot. Jeg savner Sanna, den gamle mattelæreren min.
Hun var så utrolig flink, og alt hun gjorde var så OVERSIKTLIG. Jeg klarer ikke å gjøre noe mening ut av
notatene mine fra timene til Shahid, han skriver overalt på tavla og hopper fram og tilbake hele tiden. Jeg ser
at jeg må gjøre mye selv for å lære, men det har jeg egentlig ikke gjort til nå. Etter jul skal jeg bli flinkere, for
det kan ikke fortsette sånn her. Som om det ikke var nok, så er han i tillegg indisk, så når han forklarer ting
så snakker han ofte så fort med aksent at jeg ikke får med meg et eneste ord. Jippi.



1 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...