29.11.2011

TRE DAGER IGJEN TIL VI DRAR TIL PARIS!

WOW for et vær! I dag når jeg skulle sykle hjem så høljet det ned, har aldri opplevd noe lignende. Det var
rett og slett som om noen tømte ei bøtte med vann over Cambridge. Og selvfølgelig så måtte det komme
AKKURAT når vi skulle dra hjem. Jeg mener, her snakker vi regnvær som starter 5 min før vi er ferdig på
skolen, og som slutter akkurat når jeg er kommet innfor døra hjemme. Jeg overdriver ikke engang. Hvis det
er sånn høstværet i Cambridge skal være, ja, da gruer jeg meg skikkelig!

Sånn så jeg ut etter å ha syklet hjem... 

































Ellers i dag har jeg vært flink og gjort kjemi, og trent. Og jeg tok faktisk bilde av garderoben på
treningssenteret, som jeg hadde lovet! haha, skikkelig big deal altså. Men nå får dere iallefall et lite inntrykk,
tror ikke jeg kommer til å ta bilder inne på senteret med det første...







2 ord:

Silje sa...

e d like fint som d ser ut som på bildan? :)
inne på selve senteret og? ta bilda inne hvis du får sjansen! :D
btw, is på bakken og regn i lufta i tromsø, så været her e hvertfall ikke nåkka å savne :P

Ida Marie V. Bosch sa...

Ja, treningssenteret e kjempefint! :D Skal prøve å ta bilda, kanskje hvis æ tar nån med mæ å trene så tør æ.. Her e været faktisk ganske bra til å være DESEMBER!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...