26.11.2011

Juleshopping

I dag var jeg og Ellen i byen og handlet julegaver, og jeg fikk, for å si det mildt, svidd av litt penger. Men så
har jeg jo da fått ordet veldig mange gaver, overraskende mange faktisk! Dette må være noe av det tidligste
jeg har begynt å handle julegaver, men jeg gidder rett og slett ikke å skulle handle alt når julestresset virkelig
setter inn og alle strømmer inn til sentrum for å ordne siste rest før jul. Legger ikke ut noen bilder, for vil jo 
ikke ødelegge overraskelsen for noen!

Det var ganske mange i byen, og jeg kjenner at energien bare blir sugd ut av meg når det er så mange folk 
overalt og alle prater og roper og jeg blir helt surrete i hodet! Går nesten inn i en transe. Derfor er det greit å
være ferdig med det verste nå, bedre å få det overstått så fort som mulig! Vi gikk først på Primark, og der
klarte vi å være i 2,5 timer, ANER IKKE hvordan det går an. Men med tre etasjer og ENORMT med klær
og sko og ting så er det jo ikke så rart. Dessuten må man stå så lenge i kø, og det er noe av det verste.

Tumblr_lswxitiaem1qhqjazo1_500_large

I dag satt en liten unge i trillevogn bak Ellen i køa, og han drev og sparket i posen til Ellen, og når hun flyttet
seg så flyttet også moren vogna, helt inntil Ellen. Det var rett og slett like før noen kom til å bli skadet, så det
var bra at det endelig ble vår tur. Etter Primark så kjøpte vi oss litt mat på en matbutikk (OLIVEN <3) og
satt oss ned, helt utslitte. Når vi hadde fått hvilt oss litt stakk vi en snartur innom Grafton Centre, men fant
fort ut at de stengte. Vi møtte forresten Julie og Elisabeth, som skulle dra og spise på Bella Italia. Har hørt at
de har skikkelig god mat der, så jeg har som mål å få dratt dit iallefall en gang mens jeg er her. Jeg spiste
kake der en gang, og det var syykt godt, men det er litt dyrt, da. 

  

Så gikk vi til Grand Arcade for å ta bussen hjem, og der møtte vi Maria og Johanne, som også hadde vært
på shopping. Jeg tok bussen hjem sammen med dem, og nå ligger jeg, som alltid, på senga mi og slapper av. 
Skulle egentlig trene, men senteret stengte visst klokka fem så det får jeg heller ta i morgen! I kveld skal jeg 
bare se film og ha en rolig kveld. Stjeler bildet til Maria av julegrana som står på "torget", The Market Place:



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...