27.11.2011

Første søndag i advent

Første søndag i advent! Og det føles så utrolig rart, er jo vant til å tenne lys sammen med familien min på
morgenen. Det virker ikke som om vertsfamilien min har tenkt å markere det noe særlig, de har ikke sagt noe om det iallefall. Jeg har ikke noe lys, så kan jo ikke tenne selv heller, ikke enda ihvertfall. Jeg må nok vente til de kommer tilbake fra parken, så kan jeg jo spørre. Imens kan jeg jo tenne et lys her på bloggen!
Ha en fin søndag!

_mg_1267_176603873_large

I morgen har jeg jo min første kjøretime, wii! Gleder meg!

2 ord:

Tore sa...

Sjekk disse veikryssene og ikke minst filmen fra India (http://www.dinside.no/857234/utrolige-veikryss). Lykke til på kjøringa :-)

Ida Marie V. Bosch sa...

..glad vi ikke har sånne her borte..

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...