15.12.2011

3 DAGER TIL JEG ER HJEMME!

I går i pausen var jeg, Tonje og Julie i byen og kjøpte billetter til toget vi skal ta til London på lørdag!
Nå er det ikke lenge igjen! :D Gleder meg som en liten unge...
Etter skolen dro jeg, Tonje og Ragnhild til byen igjen, og handlet litt julegaver! Vi dro også på Pizzahut og
spiste sammen med Fredrik og Kenneth, min siste pizza derfra på en god stund!

Tumblr_lthix2n4ur1qbih6so1_500_large
//weheartit

Haha, glemte forresten kameraet på tirsdag (bowlingen), men jeg skal få bilder fra Tonje! Jeg sto og ventet
på bussen i EN HALVTIME i iiiskald vind, holdt på å fryse i hjel! Bussen kom ikke, så jeg, Maria og
Johanne bestemte oss for å ta taxi i stedet. Vi skulle møtes midt i mellom meg og dem, og ta taxi derfra.
Mens jeg gikk nedover mot møtestedet, så kom plutselig bussen, når jeg var rett ved et busstopp! Så
selvfølgelig hoppet jeg på bussen, og så spurte jeg pent om hun kunne stoppe der vennene mine sto. Og hun
sa faktisk JA! For en snill bussjåfør! Maria og Johanne ble jo selvfølgelig kjempeforvirret når bussen
plutselig stoppet og bussjåføren begynte å rope på dem! De så ikke meg, men til slutt gikk jeg ut av bussen
for å vinke dem over. Og vi kom oss til byen, byttet buss der og dro videre til bowlingen. Wihuu!

Ganske sykt å tenke på at jeg sitter på et fly på vei til Norge om:
!!!!!!!


Og jeg lurer litt på om jeg skal ta med meg smør hjem til Norge, på grunn av smørkrisen. Hahaha, det er så
utrolig latterlig egentlig, at det er vårt største problem akkurat nå, men man må vel hjelpe familie i nød!
Dessuten er det ingen tollgrense på smør, så i teorien kan jeg ta med meg så mye smør jeg vil... Så lenge det
ikke koster mer enn 6000 kr til sammen.. Challenge accepted?
http://www.toll.no/templates_TAD/Newsitem.aspx?id=222108&epslanguage=nn-NO



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...