13.12.2011

Tenpin Bowling

I dag blir det bowling på Tenpin med Tromsøklassen og Osloklassen, som en slags avslutning før vi drar hjem! Det er i tillegg halv pris på tirsdager på bowling, så det passer supert for oss! Nå er det veldig lenge siden jeg har bowlet, så jeg lurer virkelig på hvordan det kommer til å gå. Får vise mine skjulte talenter, haha. Så lenge jeg ikke skader noen er jeg storfornøyd! Og så skal jeg huske å ta masse bilder som jeg kan vise dere etterpå! Endelig er det faktisk noe interessant som skjer, sorry for kjedelig blogging i det siste. Det eneste som står i hodet mitt akkurat nå er at jeg skal hjem snart, og sperrer liksom for alt det andre. Bare 4,5 dager igjen!

Tumblr_lpsliprq6n1qk733ko1_500_large

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...