09.12.2011

Cineworld & Chérie

I går var jeg på kino sammen med Maria og Johanne og så New Year's Eve! Likte filmen kjempegodt,
den var veldig som Valentine's Day og Love Actually, med mange forskjellige parallellhandlinger
som til slutt møtes. Veldig koselig og søt film!


Men ting gikk egentlig ikke helt som planlagt, for vi skulle egentlig på kino med Tonje, Ragnhild,
Lisa, Elisabeth, Agnes og Ellen, men vi glemte helt av tida og da gikk bussen vi måtte ta. Vi ringte etter
taxi, men da vi kom fram hadde filmen allerede begynt, så vi gadd ikke å dra på den. Vi fant ut at vi skulle
sjekke hvilke filmer som gikk på den andre kinoen i Cambridge, Cineworld. Vi fikk vertsmoren til Maria og
Johanne til å sjekke, og New Year's Eve gikk faktisk om ikke så alt for lenge. Men vi var ikke helt sikker på
om vi orket, så vi satt lenge og lurte på hva vi skulle gjøre. Den kinoen vi var ved da, Vue, er i senteret
Grafton, og der er det også en stor butikk med masse merkeklær og ting som heter Debenhams. Den var
fortsatt åpen, så vi gikk inn der og så en stund, og jeg fant meg faktisk en ny favorittparfyme, som jeg har
såå lyst på! Men den er jo litt dyr, så jeg har iallefall ikke råd til den selv...
Den heter Miss Dior Chérie, og ser sånn ut:


Så hvis du vil gjøre meg skikkelig glad, så kan du kjøpe meg den i julegave! Haha, I wish...





























Maria fant seg nye ørevarmere!

Etter å ha gått litt rundt der så fant vi ut at vi ville se filmen på Cineworld likevel, men da hadde vi plutselig
veldig dårlig tid! Vi powerwalked til taxikøa utenfor Grand Arcade, og tok en taxi siden vi faktisk ikke
hadde peiling på hvor Cineworld var. Og vi kom ditt akkurat i tide, filmen startet med en gang vi hadde fått
satt oss ned i kinosetet og tatt av jakken, det var helt syk timing!


































Maria og Johanne, fornøyd med filmen! :D




Inne på bowlingen som er i samme bygg





Filmen var som sagt skikkelig bra, anbefaler deg å se den!
Cineworld så skikkelig ut som en typisk amerikansk kino, med digre kinosaler!
Skjønner ikke hvorfor vi ikke drar dit i stedet for Vue, er jo tusen ganger bedre!
Vi tok en taxi hjem, og jeg var i hus kvart på tolv, veldig trøtt! Holdt faktisk på å sovne i taxien hjem,
blir alltid så trøtt etter å ha vært på kino, og det hjalp ikke så mye at det var så sent!

I morges, når jeg tok buss til skolen, så var det sykt mange ender, svaner og måser i parken!


0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...