05.12.2011

Paris, dag 1

På fredagen kl. 14 tok jeg, Ane, Johanne og Maria buss til togstasjonen, ganske så klar for PARIS!

READY!

..Ane var skikkelig stoka
Jeg fikk ansvaret for alle sine billetter.. skummelt!

Jenter i reisemodus!

Alessandra var også rimelig EXCITED

Julie og meg!


Så tok vi toget til King's Cross, før vi byttet til et Eurostar-tog som skulle føre oss videre til den berømte, romantiske byen vi lengtet etter.


Meg og Elisabeth!


Juletreet som sto på King's Cross, av LEGO! kuult


Etter 2 timer og 15 minutter ankom vi Gare du Nord, togstasjonen i Paris. Klokken var da 21.15 lokal tid. Hotellet vårt lå rett over gata, og det passet utrolig bra, for vi var veldig slitne etter en lang reise!


Johanne og Aljona!

Ane, meg, Nora, Frances (min tysklærer, som ble med oss), Julie, Ellen, Lisa, Elisabeth, Julianne, Alessandra og Tonje


Vi slengte fra oss kofferter og bag'er på rommene før vi gikk ut og spiste middag på en restaurant. Maten var helt grei, ikke akkurat det beste jeg hadde smakt!

Frances er kjempesøt!






Etter maten dro vi tilbake på hotellet og slappet av, før vi sovnet, mens vi gledet oss til morgendagen.

Ellen og Tonje beundrer utsikten

Ellen tok en ballong fra restauranten, but she had to let it go...

Ane, Julie og Nora bodde rett over oss

Gare du Nord, rett over veien!



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...