07.12.2011

Totally blew me away

Først så skal jeg bare si at jeg har skrevet innlegg for både lørdag og søndag i Paris, og bildene holder på å laste opp!
...På lørdagen er det hundre bilder, så, ja... Klarte ikke å velge bort noen flere!

Uff, synes så utrolig synd på vertsfamilien min. Vertsfaren min har kjøpt en del julegaver med PayPal, og nå
har noen ranet ham, tatt alle pengene på kontoen. Jeg som trodde PayPal var trygt, jeg.. Over 5000 pund
ble tatt, det er ca 50 000 NOK. Jeg fatter det virkelig ikke, stakkars, stakkars dem. Vertsmoren min var
helt knust, og hun var så trist for at de nå ikke har nok penger til å kjøpe julegave til meg (og en del andre i
familien som de ikke har kjøpt til enda) men jeg sa til henne at det er helt greit, for det er det virkelig, jeg
forventet ikke gave fra dem uansett! Det er gave nok for meg at de lar meg bo her i huset deres, og at de er
så fantastisk greie med meg! Men jeg føler med dem, det er så utrolig kjipt når sånt skjer.. Og så nå i jula og
greier...

Tumblr_lt63cstjez1qd4q01o1_500_large

Nå begynner jeg virkelig å merke at høst/vinterværet er her. Det er blitt kaldt og vått, og det blåser som bare
det. I dag, når jeg skulle sykle hjem fra skolen i pausen, så var det så mye motvind at jeg rett og slett ikke
kom meg framover. Jeg slet og tråklet i vei, men jeg beveget meg nesten ikke av flekken. Det var en gammel
mann som JOGGET forbi meg, og han jogget ikke fort engang! Akkurat da visste jeg ikke om jeg skulle le
eller gråte, det hele var så latterlig. Men jeg måtte gi opp, og gå av sykkelen så jeg kunne trille den i stedet.
Det gikk faktisk fortere. Det verste er at jeg ikke overdriver engang, det var faktisk så ille. Huff, i morgen
skal jeg ta buss til skolen!!

Sånn så det ut når jeg syklet:



























Og jeg bare:


Hehehe...

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...