23.01.2012

Før jeg dør


Daisypath Happy Birthday tickers

Om 3 måneder og 1 uke, for å være nøyaktig, blir jeg 18 år gammel! Gleder meg kjempemasse! Men det er også ganske rart å tenke på, tiden har gått så alt for fort... Snart er jeg jo gammel! Neida, skal ikke tenke sånn, men jeg føler likevel at jeg har fått gjort så lite med livet mitt. Jeg vil oppleve mer, reise rundt og prøve nye ting. Jeg har laget meg en liste over ting jeg vil gjøre før jeg dør, og jeg har sikkert glemt masse på lista mi, men her er iallefall det jeg kommer på i farta:

- Besøke alle verdensdelene (så langt: 3/7, hvis Kanariøyene teller som Afrika..)
- Bli rik (hva ellers??)
- Møte noen som er skikkelig kjent. Kanskje Barack Obama eller Paven.
- Være en del av noe veldig viktig
- Spise gull (ja, det går an)
- Få en tatovering
- Lære minst 2 språk til
- Hjelpe noen som virkelig trenger det
- Lese alle Harry Potter-bøkene (ja, du får synes hva du vil, men jeg synes rett og slett det er for dårlig at jeg ikke har lest dem enda. Nå i helga begynte jeg endelig på den første boka, så får vi se hvor mange jeg får lest mens jeg er her.)

Hva vil du gjøre før du dør? 

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...