23.01.2012

Sunday Roast og SIGURD!

Jeg kommer nok til å blogge litt mindre nå som jeg faktisk ikke bare sitter på pc'en hele dagen etter skolen,
men skal gjøre mitt beste. I morgen har vi fysikkprøve, så derfor sitter jeg på biblioteket i byen og venter på
Tonje, vi skal lese sammen. Imens koser jeg meg med internett, og utnytter tiden veldig smart; blogging!

I går var jeg og Aljona invitert på "Sunday Roast" hos vertsbestemoren min, Allison. Det er nemlig vanlig i
England å ha en sånn spesiell søndagsmiddag, ganske tidlig på dagen. Middagen består av grønnsaker
(gulrøtter, rosenkål, erter og brekkbønner som er kokte), stekte poteter, Yorkshire pudding, "stuffing" og
kjøtt - vi fikk kylling, men de bruker også å variere mellom okse, svin, lam og kalkun. Og det var bare SÅ
godt! Elsker spesielt Yorkshire Pudding, og den hadde hun til og med laget fra bunnen av! Elsker Sunday
Roast, kommer til å savne det når jeg kommer tilbake til Norge.. Får bare lære meg å lage det, da! Etter vi
hadde spist så vi "Pretty Woman" og spiste pudding = dessert, sjokolademuffins med sjokoladesaus NAM,
før jeg dro en tur på treningssenteret, skrev en kjemirapport og så "127 Hours" sammen med Aljona. For en
film! Vi satt hele tiden og ventet på at han skulle kutte av seg armen, og det var... ja, ekkelt. Men en bra film,
likevel! I kveld blir vi nok å se en litt koseligere film..

I dag har vertsmoren min Hayley bursdag, hun blir 32 år gammel! Og hun har faktisk bursdag på samme dag
som lillebroren min Sigurd, som fyller hele 8 år i dag! Gratulerer så mye med dagen! Tenk at årene går så
fort, husker jo når han var bitteliten.. Håper du får en super dag, Sigurd, du får nok bursdagsgaven din når
jeg kommer hjem, koster så mye å sende... :)


Godgutten min <3

Har dessverre ikke tatt noen bilder i det siste, så derfor er det ingen nye spennende bilder å vise, men kan jo
slenge inn et fint bilde av Ellen og meg fra en skoletime en eller annen gang i forrige uke.. Ja, kos dere med
det.



0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...