27.01.2012

... håndball?

Nå har Ida prøvd enda en ting hun ikke kan! I går spurte Lisa om jeg ville være med på håndballtrening, og
jeg tenkte "hvorfor ikke?". Jeg angrer ikke! Det var utrolig gøy, selv om jeg ikke var spesielt flink.. Alle var 
skikkelig hyggelige! De var i gjennomsnitt mellom 20 og 30 år, pluss minus, og det var både damer og menn. 
Herrelaget bruker visst å spille kamper, mens damene bare er med og trener. I tillegg til meg, Lisa, Axel og 
August var det faktisk en til norsk jente der, Pia, som studerer her i Cambridge. Hun var kjempekoselig, og 
vi pratet en del med henne. Nesten alle på laget var fra forskjellige land, en fin miks av nasjonaliteter!

1051464-8-1321201540104_large

Til oppvarming spilte vi BASKETBALL, lykke! Det var såå deilig å spille igjen, savner det veldig mye. Synd 
at det ikke er noe lag her, for nå har jeg ikke spilt ordentlig basket på 3/4 år (altså, nesten ETT år, ikke 3-4 
år haha). Så var det løping og skyting og passing, før vi spilte på slutten. Siden jeg har spilt basketball har jeg 
jo litt teknikk inne, selv om ting er litt annerledes da, men det var jo ikke helt katastrofe, heldigvis. Jeg skal 
være med igjen neste uke også, og se om jeg fortsatt liker det. Den første treningen min var gratis, men de 
neste kommer til å koste 4 pund per gang, det er ikke så ille egentlig. Og det var god trening! Gleder meg til 
torsdag :D

269990_2173013009941_1385256390_32443738_7001285_n_large

1 ord:

MARTINE IN ENGLAND sa...

å så heldig ! Jeg spiller håndball her hjemme i Norge, har gjort det siden jeg var 7 år. Så det blir trist å slutte nå til våren siden jeg drar til England til høsten. Men har tittet litt på klubber i England, men det er jo ikke så stort i England i forhold til Norge.

Jeg vet heller ikke hvor jeg kommer enda, så er litt vanskelig å finne en klubb i nærheten :-)

Håper du får det like gøy på neste trening :-D!! Lykke til!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...