31.01.2012

This could be paradise

På søndag var jeg ute og spiste sammen med vertsfamilien min og deres familie, og Aljona. Det var utrolig
koselig, og jeg synes det er så bra at de tar oss med på sånne ting! Vertsmoren min Hayley hadde bursdag
forrige mandag, så det var derfor hele familien var samlet; moren til Hayley, faren til Hayley og kjæresten
hans, søsteren til Hayley og de fire ungene hennes, og Aljona og meg. Innviklet? Ja.. Til sammen var vi vel
13 personer rundt bordet, som pratet og bråkte og spøkte, og maten var helt himmelsk! Skal definitivt dra
dit og spise igjen, det var en av de beste stedene her i Cambridge. Etter vi hadde spist der dro vi hjem, og
jeg, Aljona og Hayley satt i stua og hørte på musikk og hadde allsang. Elsker virkelig denne familien, trives
sykt mye her! Maten er god, jeg bor nært alt og alle, og familien er en herlig gjeng! Kan det bli bedre? For å
ikke glemme; snart kommer sola, varmen og sommeren! Gleder meg masssse!

Amazing-awesome-beautiful-black-and-white-check-out-favim.com-281586_large



Blir forresten ikke så mye blogging siden jeg ikke har internett, men jeg gjør mitt beste! :)
Hadde vært koselig å fått litt flere kommentarer, for når jeg sammenligner lesertall og antall
kommentarer blir jeg litt trist!

2 ord:

Silje sa...

så bra at du trives! bare så du vet det så sett pris æ på hvert eneste innlegg du skriv <3

Julie Karoline sa...

Så bra at du trives! nu e vi jo nesten naboa woop :D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...