17.01.2012

Hello Chinatown

Den siste uka har jeg lært en del om kinesere.

1. De er ekstremt dårlige i engelsk
Som du sikkert har fått med deg i mitt tidligere innlegg er det ikke mulig å holde en samtale med dem, det ender heller opp som en merkelig monolog der kun jeg prater til jeg selv ikke skjønner hva jeg sier. Så nå har jeg gitt opp. Sorry kinesere... De drar iallefall på torsdag. Puh.

2. De dusjer ikke
Nei. Og da lukter de.

3. De slafser og slurper noe inni granskauen når de spiser
Tidligere har det ikke vært så ille, bare litt slafsing og høylytt tygging ved middagsbordet. Men i dag, i dag hadde vi jo da wok med nudler til middag. Nudler + kineser = ikke så gøy for meg. De SLURPET i seg alle nudlene, og det var langt fra lydløst. Jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller le. Jeg HATER spiselyder. Og nå kom det fra TO kinesere, ikke bare en. Det var to for mange.

4. De bråker
Det er en grunn til at jeg holder meg inne på rommet. Hører jo ut som de starter 3. Verdenskrig der ute sammen med vertsbroren min. Dette resulterer dessuten i at han blir ENDA mer hyper, om dette i det hele tatt går an.

Konklusjon: Unngå kinesere i framtiden. 


Learning-chinese-in-5-minutes-480x472_large

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...