16.01.2012

På vei! (og framme)

(jeg ble selvfølgelig ikke ferdig med innlegget før tiden med internett var ute, så her kommer det, litt sent!)

09:00
Da sitter vi på toget på vei til York, etter 4-6 timers søvn mens alle andre ligger i de varme sengene sine og
sover. (Vi sto opp 06:30) Her utnytter jeg mine 15 minutter med gratis nett til å blogge litt, mens de andre sitter
og sminker seg, hører på musikk og ser ut av vinduet på det fine landskapet, dekket av frostkrystaller og et
teppe av frostrøyk. Det er utrolig fint, særlig når vi så sola stå opp tidligere i bakgrunnen. Skulle ønske jeg fikk
tatt et bra bilde av det, men det går rett og slett ikke ut av togvinduet, i fart. Vi har sett utallige forskjellige fugler
og dyr løpe om kapp over jordene, alt fra rådyr til fasaner, ugler, kaniner og rev, svaner, hester og sauer. Rene
dyrehagen, spør du meg! Nå gleder vi oss til å komme fram, er utrolig glad for at jeg heiv meg med i siste liten
på denne turen. Ha en fin helg, alle sammen!

---------

17:00
Nå sitter vi på Starbucks og koser oss med kaffe etter masse gåing og opplevelser! Deilig med en pause fra
turistlivet! Det er faktisk utrolig hvor sakte tida har gått, men det gjør ikke meg noe! :) toget hjem går kl 20, så
nå skal vi nyte de siste timene i denne fantastiske byen!

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...