17.01.2012

NEWSFLASH: jeg skal flytte

Ja, dette kom ganske brått på, for meg også! Fikk vite om muligheten i helga, bestemte meg i går og det ble
avklart og ordnet i dag. Det var et utrolig vanskelig valg, for jeg er blitt så veldig glad i vertsfamilien min her
oppe i Histon, de er så snille og omtenksomme, men for meg er vennene mine og skole viktigst. Det var alt for
langt til skolen, og jeg var så langt unna alle vennene mine at jeg aldri fikk sett dem på fritiden. Dessuten har jeg
hørt at denne nye vertsfamilien jeg skal til er skikkelig koselige og snille, så jeg prøver å tenke positivt og ikke
bli alt for trist.



















Jeg snakket med vertsmoren min i dag, og hun gråt, for vi har fått et så bra forhold. Blir så lei meg, har jo ikke
lyst til å flytte fra dem, skulle ønske jeg kunne tatt dem med meg. Men sånn funker det ikke, selvfølgelig. Jeg
hater når jeg må velge mellom to ting jeg ikke klarer å velge mellom, det er så vanskelig! Nå er valget gjort, og
jeg tror faktisk mest sannsynlig jeg skal flytte i morgen, for å unngå at det blir så awkward og trist her hjemme.
(ja, det er blitt "hjemme" nå..). Blir så rart å bli kjent med en helt ny vertsfamilie...

Men nå skal jeg ikke deppe mer, jeg skal heller fokusere på de positive tingene; jeg er nært vennene mine, nært skolen, nært byen, nært ALT. Det eneste som er litt inconvenient er at huset ikke har internett, men det skal jeg
vel overleve på en måte. Kanskje jeg kan skaffe meg USB-nett, eller dra til andre. Pytt pytt, det er jo bare 4
måneder igjen! Som dere skjønner blir det kanskje ikke like mye blogging, men jeg kan jo alltids blogge på
skolen!
Wish me luck!

Tumblr_lxmbgi0odr1r8fpcno1_400_large

2 ord:

Silje sa...

whaat! høres ut som du har et vanskelig valg, men det virke som du har tenkt ordentlig igjennom det, så du har sikkert valgt det rette! du har no rett i at det bare e 4 måneda igjen og du må gjøre det beste ut av dem <3

Ida Marie V. Bosch sa...

tusen takk, føle mæ enda sikrere no! :) <3 uff, driv å pakke, herreGUUD kor mye ting og klær æ har... haha

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...