18.01.2012

4 måneder!

I dag er det akkurat 4 måneder til vi drar hjem! Hjelp...
Halve oppholdet er over, kan nesten ikke fatte det, tida har gått så fort..

Daisypath Vacation tickers

Jeg skal flytte i morgen etter skolen i stedet, men morgendagen kommer til å gå fort! Lurer bare på hvordan det
kommer til å bli uten internett! Jeg klarer meg sikkert.. Det må jeg jo. Det blir sikkert bra for meg uansett, sitter
aalt for mye med pc'en om dagene. Kanskje jeg faktisk kan få lest litt til og med. Har ikke lest en eneste bok
siden jeg kom hit, og jeg liker faktisk å lese. Har hørt at Dødslekene/The Hunger Games skal være utrolig bra,
kanskje jeg skal lese dem? Noen som har lest som vet om de er bra?



Nå skal jeg dra å trene, skal holde dere oppdatert med flyttingen!
Fikk noen spørsmål om utveksling her om dagen, jobber med saken! Skal prøve å svare på dem så fort som mulig! :) 

1 ord:

Unknown sa...

har vi vært her så lenge? kødder du?
men gleder meg litt til å komme hjem, men trur nok ikke jeg kommer til å ha samme følelsen når vi er inne i den siste uken. jaja, kommer nok til å gå supert!
Lykke til med pakkingen/flyttingen så snakkes vi morgen ;)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...