06.01.2012

Starstruck

Glemte jo forresten å fortelle at vi møtte en kjendis på Gardermoen når vi dro fra Cambridge i desember!
To, faktisk. Vi så hun der ene nyhetsdama med blondt kort hår, som er ca i 60-årene og ser litt streng ut
(tror jeg, husker ikke helt hvordan hun så ut, hun snudde seg så fort), og jeg KLARER IKKE Å FINNE UT
HVA HUN HETER! Jeg blir sprø. Det er ikke Lisbeth Skei, ikke Nina Owing, ikke Ragnhild Sælthun
Fjørtoft. Jeg vet ikke hvordan kanal hun jobber/jobbet i, om hun var i sporten eller nyhetene eller reporter,
jeg bare vet at jeg har sett henne på tv. Any ideas?
Den andre personen vi møtte var Alex Rosén, og han tok vi bilde med!
STARSTRUCK!

Julie, meg, Alex Rosén, Ellen! Stolte piker.

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...