08.01.2012

Teoriprøve booket!

Da var teoriprøven booket, endelig! Så i begynnelsen av februar en gang (nei, dere får ikke vite dato!) skal jeg
altså ha prøven, gruer meg litt for å si det sånn! Men jeg har jo ca en måned til å pugge, så det skal gå bra!
Vertsmoren min tok prøven for ikke så lenge siden, og hun besto! Så nå skal hun ha et par kjøretimer for å
friske opp hukommelsen før hun tar den store skumle praktiske kjøretesten! Huff, gruer meg enda mer til den...



Jeg gleder meg skikkelig til det nye albumet til The Fray kommer ut den 7. februar! Elsker dem, musikken er
rett og slett fantastisk! Albumet heter Scars and Stories, hvis du er interessert. Det merkeligste er at jeg nettopp
sa til Ellen at de burde komme med et nytt album snart, og så skulle jeg bare sjekke om det var noe info om det
på nett, og så så jeg at det kommer om kun en måned, skikkelig rart! Men er jo super-happy, da!



Nå må jeg tilbake til kjemi-lesingen, prøve i morgen!
Skal prøve å få blogget om den lille oppdagelsesferden til meg, Tonje, Ragnhild og Nora snart!

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...